استفاده از سرامیک برای کف
خدمات نصب کاشی و سرامیک استادکاران 09121499629
طرح و اجرای انواع کاشی ، سرامیک و سنگ ، بازسازی

استفاده از سرامیک برای  کف  پوش منزل یا واحد های تجاری در ایران و کشورهایی که دارای کارخانه های تولیدی کاشی و سرامیک میباشند مرسوم می باشد.

برای انتخاب سرامیک مناسب کف پوش به چندین نکته از نظر استادکاران گروه کاشی و سرامیک استادکاران توجه نمایید:

1-  متراژ کف منزل یا اداره شما:  هر چقدر متراژ کف یکدست تر و بزرگتر باشد از سرامیک های با سای بزرگتر استفاده نمائید . مثلا سایز مناسب برای سالن های پذیرایی 40 تا 60 متر سرامیک با سایز مربع 50 در 50 تا 60 در 60 و سایز مستطیل 15*90 تا 30*90 مناسب می باشد . برای سالن های پذیرایی بزرگتر از 60 متر , سرامیک سایز مربع 80*80 و سایز مسطیل 60*120 مناسب می باشد .

2- میزان تردد : هر چقدر میزان تردد از کف منزل یا اداره شما بیشتر باشد از سرامیک های با جنس  و لعاب محکم تر استفاده نمائید . مثلا در اداره ها از سرامیک های طرح سنگ با رنگ بندی کرم از جنس پرسلان استفاده نمائید .

3- طرح سرامیک : طرح سرامیک سلیقه ای می باشد ، با توجه به انتخاب شما و طرح های موجود سرامیک مورد علاقه خود را از طرح های موجود سنگ ، طرح چوب , طرح بافت , طرح لمینت , طرح سه بعدی , انتخاب نمائید www.kashikari.ir .

4- مات یا براق بودن : حد المقدور برای منازل مسکونی از سرامیک های با لعاب مات استفاده نمایید و برای اداره ها از سرامیک های با لعا براق .

5-

برای مشاوره و پاسخ به سئوالات بیشتر با شماره تماس زیر تماس بگیرید :

33874135

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط اکبر کریمی

موضوعات کاشیکاری
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
amarg:
وبلاگ-پیج رنک گوگل-kashikari.loxblog.ir