خدمات نصب کاشی و سرامیک استادکاران 09121499629
طرح و اجرای انواع کاشی ، سرامیک و سنگ ، بازسازی

نصب سرامیک چین درجه یک بر کف آشپزخانه با گل 120 *120 در وسط آکس کف آشپزخانه توسط نصاب کاشی و سرامیک گروه استادکاران و نصب سنگ آنتیک در فضای بین کابینت با چسب سنگ آنتیک و تکمیل کابینت و لمینت کف کار اجرایی توسط گروه استادکاران در منطقه اراج خ گلزار ، با تشکر از آقای رنجبر :

یک نمونه از سرامیک های با کمترین نقص وارداتی به ایران که بصورت بند کیپ و یک سطح اجرا می شود و برای بند کشی از پودر های بند کشی هنکل استفاده شده است :

تک گل سرامیک از نمای نزدیک :

نصب سنگ آنتیک طرح پازل صاف با گل و سنگ های سه بعدی در دیوار آشپزخانه با چسب کاشی بر روی کاشی قدیمی :

 

 




ارسال توسط اکبر کریمی

بازسازی سریس بهداشتی : انجام تغییرات لوله کشی ، قیرگونی و نصب کاشی و سرامیک با نقاشی سقف ، اجرای کاشی لوکس و مدل جدید با بهترین کیفیت در دیوار و کف سرویس بهداشتی توالت با چسب کاشی خمیری بر روی کاشی و سرامیک قدیمی : مدل کاشی رکتیفای ، بند کیپ و بدون درز با ترکیب رنگ های سفید ، نقره ای کوب و گل های مشکی به سایز های 30 در 60 و نصب سرامیک کف مدل شکسته با رنگ مشکی با ملات در کف سرویس ، مدل کاشیکاری مورد مشاهده یکی از شیک ترین و بهترین مدل های کاشیکاری در حال جاظر در ایران میباشد که از نظر قیمتی بالا و کیفیتی بالاترین کیفیت و زیبایی را در بر دارد: قیمت کاشی ساده متری 40000 تومان و قیمت تک گل ها هر عدد 40000 تومان میباشد . کار اجرایی در منطقه اراج خ گلزار در منزل مسکونی آقای مهدی رنجبر :

عکس بعد از اتمام کار کاشیکاری و قبل از نصب شیرآلات و کابین :




ارسال توسط اکبر کریمی

اجرای سنگ کفپوش در ساختمان قدیمیبا چسب بر روی سرامیک قدیمی در منطقه شهرک غرب با تشکر از مهندس قدیرزاده :

 

 




ارسال توسط اکبر کریمی

مدل کاشی سرویس حمام و توالت با کاشی 25*40 با تکگل های اجرا شده به مدل ستونی و کف 25*25 کار شده در منزل مسکونی آقای قدیرزاده در منطقه شهرک غرب خ فلامک :

 

 




ارسال توسط اکبر کریمی

مدل سرامیک 25*25 ضد اسید مرجان در دیوار سرویس حمام با ترکیب رنگ مشکی و لیمویی کار شده به مدل مورد مشاهده : با تشکر از خانم نجفی

 

مورد




ارسال توسط اکبر کریمی

نصب سرامیک 30*60 با چسب در دیوار راه پله با چسب خمیری کاشی به مدل آجری نیمه در منطقه یافت آباد تهران با تشکر از آقای احمد زاده :

مدل سرامیک 30 در 60 کارلا اسپینا که قیمت بهترین درجه آن در لیست کارخانه اسپینا متر مربعی 11200 تومان میباشد. با خرید از ما از تخفیف مناسب بهره مند شوید . هزینه نصب بستگی به مدل و شرایط کار از متر مربعی 9000 تا 14000 تومان می باشد . هزینه مصالح هم بستگی به نوع کیفیت چسب و مصالح کاربردی از قرار متری 6000 تا 9000 تومان میباشد . به طور متوسط هزینه نصب هر متر مربع کار و مصالح درجه یک حدود 30000 تومان هزینه در بر دارد .




ارسال توسط اکبر کریمی

نصب سرامیک نانو پرسلان رکتیفای شده کارخانه کویر در کف پوش منزل مسکونی با چسب بر روی سنگ قدیمی :

کار اجرایی در منطقه شهر آرا و ببا تشکر از خانواده محرابی :




ارسال توسط اکبر کریمی

کاشی بین کابینت مدل جدید با سایز 30 در 60 به مدل آنتیک طرح گراسپان ساخت ایران ست شده با کابینت : کار اجرایی با چسب کاشی و نصب کاشی جدید بر روی کاشی قدیمی در منطقه فرمانیه خ لنگرودی : با تشکر از دکتر نجفی

 




ارسال توسط اکبر کریمی

اجرای سنگ کف با سایز 40 در 40 در کف سالن و اتاق های ساختمان نوساز مهندس مهدی زاده در منطقه عباس آباد تهران :




ارسال توسط اکبر کریمی

نصب سرامیک گرانیتی 60 در 60 چین با چسب در کف سالن و اتاق های مطب دندانپزشکی واقع در منطقه فاطمی با تشکر ازخانم نمازی :

نصب قرنیز از جنسخود سرامیک کف با چسب :




ارسال توسط اکبر کریمی

موضوعات کاشیکاری
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
amarg:
وبلاگ-پیج رنک گوگل-kashikari.loxblog.ir