خدمات نصب کاشی و سرامیک استادکاران 09121499629
طرح و اجرای انواع کاشی ، سرامیک و سنگ ، بازسازی

سنگ کاری راهرو و راه پله به مدل مورد مشاهده در ساختمان 4 طبقه نوساز در منطقه مینی سیتی با تشکر از معمار سربندی :

سنگ کف پله گرانیت :




ارسال توسط اکبر کریمی

سنگکاری دیوار پارکینگ ساختمان نوساز در منطقه مینی سیتی به مدل مورد مشاهده با تشکر از معمار سربندی:

سنگ کف پارکینگ به مدل مورد مشاهده :




ارسال توسط اکبر کریمی

-1 – كاشي چيست ؟
يك محصول سراميكي است كه با هدف تامين بهداشت محيط هاي مختلف بكار برده شده و شامل دو جزء است . جزء اول بدنه كاشي كه معمولا داراي رنگ تيره و جذب آب است و جزء دوم لعاب كاشي است كه در واقع شيشه اي است كه روي جزء اول قرار گرفته است .
1-2 – طرح كلاسيك چيست ؟
هر آن مدلي از كالا كه ريشه در تجمل و اشرافيت زمان گذشته داشته و داراي اصالت است و مواد مورد استفاده در ساخت آن داراي شباهت با مواد قديمي و وسايل و تجهيزات دكوراتيو قديمي است – مثل سنگ و چوب – را كلاسيك ميناميم . با توجه به تعريف بالا ، رنگ هاي كلاسيك عمدتا كرم ، قهوه اي ، قرمز زرشكي و مشكي است . وقتي يك كالا داراي مدل كلاسيك است ، انتظار داريم مجلل و اشرافي باشد . انتظار داريم با استفاده از موادي تهيه شده باشد كه در طبيعت وجود دارد و تا حد بسيار زيادي به مواد واقعي شباهت داشته باشد . با اين تعريف اين مدل شباهت زيادي به كالاهايي كه در زمان هاي گذشته تهيه شده است دارد .
1-3 – طرح مدرن چيست ؟
بر خلاف تعريف فوق اگر كالا مورد نظر ما داراي مدل جديد بوده و در تهيه آن از مواد مصنوعي و سنتزي استفاده شده و داراي رنگ هاي متفاوت از سري كلاسيك باشد به آن مدرن ميگوييم . در طرح هاي مدرن كمتر از طبيعت الهام گرفته شده و شكل و طرح در مدل هاي حدود 50 سال قبل ديده نميشود .




تاریخ: سه شنبه 20 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط اکبر کریمی

موضوعات کاشیکاری
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
amarg:
وبلاگ-پیج رنک گوگل-kashikari.loxblog.ir