خدمات نصب کاشی و سرامیک استادکاران 09121499629
طرح و اجرای انواع کاشی ، سرامیک و سنگ ، بازسازی

مدل سرامیک کف سایز 60*60 چین :




ارسال توسط اکبر کریمی

مدل سرامیک کف 15*90 در کف آشپزخانه با چسب کاشی پودری در کف  بر روی کاشی قدیمی :




ارسال توسط اکبر کریمی

سئوال های زیادی در مورد روش های رفع نم و رطوبت ساختمان در مکان هایی مانند سرویس های بهداشتی و آشپزخانه از ما پرسیده می شود .  سرویس های بهداشتی معمولاً از کف سرویس شما یعنی سقف سرویس طبقه زیرین شما یا به دیواره های چهار طرف سرویس آب می دهند و ساختمان یا خانه شما را دارای جو هوایی نمناک و رطوبتی می نمایند که از نظر ظاهری و بو حالت بدی به شما دست می دهد . توصیه ما هم به شما این می باشد که هر چه زودتر جلوی رطوبت را بگیرید تا از خسارت های وارده کاسته شود .

نکته مهم در رابطه با تشخیص اینکه نم و رطوبت سرویس شما چه مشکلی دارد را بیان می نمایم : اگر سرویس شما فقط در زمان هایی که شما از سرویس استفاده می نمائید شروع به افزایش نم و رطوبت می نماید اشکال کار از قیرگونی یا خروجی فاضلاب می باشد و اگر نم به صورت مستم و مداوم می باشد اشکال کار از لوله های سرد و گرم ورودی به دوش و روشویی یا شیر آفتابه می باشد .( منبع : استاد ابراهیم کریمی : www.odstadkaran.com)

کلیه کارهای مربوط به سرویس های بهداشتی از قبیل تبدیل توالت ایرانی به فرنگی و تعویض توالت ایرانی را به ما بسپارید.

کنده کاری سنگ کف قدیمی سرویس بهداشتی :

اجرای ایزوگام جدید :

نصب سرامیک کف سرویس بهداشتی :

 




ارسال توسط اکبر کریمی

مدل سرامیک 50 * 50 کاشی تبریز نصب شده در کف سالن پذیرایی به چیدمان مورد مشاهده در منطقه جنت اباد تهران :




ارسال توسط اکبر کریمی

نصب سرامیک 60*60 پرسلان ساخت کشور چین با چسب پودری سرامیک بر روی موزائیک قدیمی به مدل چیدمان مورد مشاهده در کف سالن پذیرایی و اتاق خواب های واحد مسکونی :




ارسال توسط اکبر کریمی

رفع نم سرویس توالت و نصب کاشی و سرامیک دیوار و کف سرویس و سرویس شیرآلات :




ارسال توسط اکبر کریمی

پاسخگویی به تمام سئوالات هزینه های سرامیک کاری دیوار راه پله ساختمان هایی که کار نصب را با چسب های کاشی انجام می دهند :

سبد یکم (سبد لوکس یا کار درجه یک ) : در این سبد ما از نمونه سرامیک های سایز 30*60 درجه یک که رنج قیمی بین 17000 تا 20000 دارند استفاده می نمائیم . هزینه چسب کاشی درجه یک و سایر مصالح دیگر برای هر متر مربع در حدود 120000 تومان و اجرت نصب سرامیک راه پله برای هر متر مربع 14000 تومان و سایر هزینه های متفرقه نیز در حدود متر مربعی 3000 تومان می باشد . در نتیجه برای اجرای سرامیک دیوار راه پله در حالت درجه یک نیاز به بودجه ای برابر 48000 تا 52000 برای هر متر مربع می باشد .

سبد دوم (سبد نرمال یا کار در حد درجه یک) :در این سبد ما از نمونه سرامیک های سایز 30*60 درجه دو که رنج قیمتی بین 15000 تا 17000 دارند استفاده می نمائیم . هزینه چسب کاشی و سایر مصالح دیگر برای هر متر مربع در حدود 10000 تومان و اجرت نصب سرامیک یا کاشی راه پله برای هر متر مربع 12000 تومان و سایر هزینه های متفرقه نیز در حدود 3000 تومان برای هر متر مربع سرامیک کاری می باشد . در نتیجه برای اجرای سرامیک دیوار راه پله در حالت در حد درجه یک شما نیاز به بودجه ای برابر 38000 تا 42000 تومان برای هر متر مربع می باشید . www.kashikari.ir

 

سبد سوم (سبد ارزان قیمت و کار درجه 2 یا 3 ) : در این سبد ما از نمونه سرامیک های درجه 3و 4 که رنج قیمتی بین 10000 تا 12000 دارند استفاده می نمائیم . هزینه چسب کاشی و سایر مصالح برای هر متر مربع در حدود 8000 تومان و اجرت نصب سرامیک راه پله برای هر متر مربع 11000 تومان و سایر هزینه های متفرقه نیز در حدود 30000 تومان برای هر متر مربع می باشد . در نتیجه برای اجرای سرامیک دیوار راه پله در این سبد شما نیاز به بودحه ای در حدود 30000 تا 35000 برای هر متر مربع می باشید .

تلفن دفتر : 33874135

همراه :09127958825

 

 

 




ارسال توسط اکبر کریمی

نصب کاشی و سرامیک در دیوار و کف بالکن توسط بهترین نصاب های کاشی و سرامیک گروه استادکارن با کاشیکارانی که دارای مهارت فنی و محاسباتی و دقت کار در زمینه نصب کاشی و سرامیک می باشند.

 




ارسال توسط اکبر کریمی

نصب سرامیک 60*60 چین با ملات ماسه و سیمان و ملات ترکیبی چسب و سیمان در ساختمان در حال ساخت :

 




ارسال توسط اکبر کریمی

رفع نم و بازسازی سرویس :

مدل کاشی سرویس ، رفع نم سرویس ، رفع رطوبت ، نصب کاشی سرویس :

 




ارسال توسط اکبر کریمی

مدل سنگ آنتیک دکوراسیون داخلی :

 




ارسال توسط اکبر کریمی

سنگ آنتیک بین کابینت مدل قیچی:




ارسال توسط اکبر کریمی

نصب کاشی بین کابینت با کاشی طرح اسپانیایی در منطقه پونک :

کلیه کارهای کاشی ، سرامیک و سنگ آنتیک خود را در حد جزئی و کلی با آسودگی خاطر از نظر کیفیت و قیمت به ما بسپارید:

تلفن دفتر تهران : 33874135

از وب سایت رسمی ما دیدن فرمائید : www.ostadkaran.com




ارسال توسط اکبر کریمی

دکور مدل جدید کاشی تیریز ؛ برای نصب طرح های کاشی تبریز با ما تماس بگیرید :




ارسال توسط اکبر کریمی

نصب کاشی بین کابینت با سرامیک اسپانیای با نهایت دقت و ظرافت کار در نصب و محاسبان نصب کاشی آشپزخانه توسط کاشیکاران گروه استادکاران در منطقه میدان هروی و با تشکر از آقای شعبانی :




ارسال توسط اکبر کریمی

موضوعات کاشیکاری
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
amarg:
وبلاگ-پیج رنک گوگل-kashikari.loxblog.ir